PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS

PRANEŠIMAS: 2025 m. balandžio mėn. 3-11 dienomis imtinai nebus teikiamas klientų aptarnavimas skambučiais ir SMS pranešimais. Visais klausimais prašome kreiptis el. paštu resolute.lietuva@gmail.com. Internetiniai užsakymai priimami įprasta tvarka.

APMOKĖJIMO BŪDAI:

  • Internetinis apmokėjimas banko kortele (užsakymą formuojant internetu).
  • Revolut (užsakymą formuojant internetu)
  • Bankinis apmokėjimas / Perlas terminaluose / Išsimokėtinai (užsakymą formuojant internetu).
  • Google Pay (užsakymą formuojant internetu).
  • PayPal (užsakymą formuojant internetu).
  • Grynais pinigais (atsiimant gyvai Vilniuje – kreiptis +37062296802).
  • Bankiniu pavedimu įmonėms su sąskaita faktūra apmokėjimui (kreiptis resolute.lietuva@gmail.com).

PRISTATYMO SĄLYGOS 2 D.D. PRISTATYMO PREKĖS“ KATEGORIJOS PREKĖMS:

PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS LIETUVOJE:

  • Užsakymo pristatymo mokestis: 1,99 € – 4,99 €.
  • Siuntos paruošiamos per 1 darbo dieną ir pristatomos per 2 darbo dienas.
  • Siuntos pristatomos per DPD arba Itella Smarpost kurjerių tarnybas.
  • Siuntos yra registruotos, tai reiškia, jog gausite siuntos sekimo numerį (el. paštu), pagal kurį galėsite sekti siuntos pristatymo eigą. 
  • Galimybė atsiimti gyvai Vilniuje (kreiptis +37062296802 arba resolute.lietuva@gmail.com).

PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS UŽSIENYJE:

  • Užsakymo pristatymo mokestis: iki 9,99 €.
  • Siuntos paruošiamos per 1 darbo dieną ir pristatomos pagal siuntų tarnybų numatytą pristatymo laiką (3-7 d.d.).
  • Siuntos pristatomos per DPD arba Itella Smarpost kurjerių tarnybas.
  • Siuntos yra registruotos, tai reiškia, jog gausite siuntos sekimo numerį (el. paštu), pagal kurį galėsite sekti siuntos pristatymo eigą.
  • Pristatymo šalių sąrašas: Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Kipro Respublika, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Liuksemburgas, Malta, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija ir Švedija.
  • Užsakant prekes į Jungtinę Karalystę ir Norvegiją gali būti taikomi siuntos importo mokesčiai, už kuriuos atsako pirkėjas.

PRISTATYMO SĄLYGOS PREKĖMS SU PRISTATYMO LAIKO PAMINĖJIMU APRAŠYMO VIRŠUJE (PVZ. „4-6 D.D. PRISTATYMAS” AR „5-7 D.D. PRISTATYMAS”):

  • Užsakymo pristatymo mokestis Lietuvoje: 1,99 € – 4,99 €.
  • Užsakymo pristatymo mokestis užsienyje: iki 9,99 €.
  • Siuntos siuntos paruošiamos per 1 darbo dieną ir pristatomos per prekių aprašymo viršuje nurodytą pristatymo laiką.
  • Siuntos pristatomos per DPD, Itella Smartpost, Venipak arba DHL kurjerių tarnybas.
  • Jei siunta siunčiama per DHL, o siuntos gavėjo adresas patenka į DHL atokių vietovių sąrašą, gali būti parinktas kombinuotas siuntimo būdas: 4-6 darbo dienų DHL pristatymas iki paslaugų teikėjo ofiso ir 2 darbo dienų DPD pristatymas pirkėjui.
  • Siuntos yra registruotos, tai reiškia, jog gausite siuntos sekimo numerį (el. paštu), pagal kurį galėsite sekti siuntos pristatymo eigą. 
  • Pristatymo šalių sąrašas: Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Kipro Respublika, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija ir Švedija.
  • Užsakant prekes į Jungtinę Karalystę ir Norvegiją gali būti taikomi siuntos importo mokesčiai, už kuriuos atsako pirkėjas.
  • Norint šias prekes atsiimti gyvai Vilniuje pirkėjas įsipareiga iš anksto sumokėti 10 % užstatą, laukti prekės nurodytą laiką, o likusią sumą sumokėti prekės atsiėmimo metu (kreiptis +37062296802 arba resolute.lietuva@gmail.com).

PRISTATYMO SĄLYGOS „STANDARTINIS PRISTATYMAS” PAMINĖJIMĄ APRAŠYMO VIRŠUJE TURINČIOMS PREKĖMS:

  • Užsakymo pristatymo mokestis Lietuvoje: 1,99 €.
  • Užsakymo pristatymo mokestis užsienyje: iki 9,99 €.
  • Siuntos paruošiamos per 1 darbo dieną ir pristatomos per 12-16 kalendorinių dienų.
  • Siuntos pristatomos per Omniva kurjerių tarnybą arba Lietuvos paštą.
  • Siuntos yra registruotos, tai reiškia, jog gausite siuntos sekimo numerį (el. paštu), pagal kurį galėsite sekti prekės pristatymo eigą. 
  • Siuntos praradimo atveju pinigų grąžinimo bylą per mokėjimų partnerį turime galimybę atidaryti jeigu antrasis siuntos sekimo statusas nėra atsiradęs praėjus 7 kalendorinėms dienoms po pasibaigusio 21 kalendorinių dienų pristatymo laikotarpio.
  • Pristatymo šalių sąrašas: Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Kipro Respublika, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija ir Švedija.
  • Užsakant prekes į Jungtinę Karalystę ir Norvegiją gali būti taikomi siuntos importo mokesčiai, už kuriuos atsako pirkėjas.

PASLAUGŲ TEIKĖJO PAREIGOS:

  • Resolute.lt yra paslaugų teikėjas, įsteigtas Vilniuje, Lietuvoje, ind. veikl. paž. nr. – 663263, užsiimantis prekių užsakymo, pristatymo ir garantinio aptarnavimo tarpininkavimu, prekių importo procedūromis, klientų aptarnavimu lietuvių ir anglų kalbomis, prekių reklama Lietuvos rinkoje.
  • Paslaugų teikėjo užsakomų prekių pardavėjai yra įsteigti Kinijoje.

Paslaugų teikėjo įsipareigojimai pirkėjui:

  • Pateikti iš pardavėjo galimų užsakyti prekių katalogą, įskaitant prekių kainas, aprašymus lietuvių kalba bei vizualicijas.
  • Įvairiais būdais (žiūrėti aukščiau – „Apmokėjimo būdai”) surinkti apmokėjimus už prekes bei jų pristatymą iš pirkėjo ir perduoti šiuos apmokėjimus pardavėjui.
  • Iš pardavėjo užsakyti pirkėjo pasirinktas prekes ir prekių pristatymo paslaugas.
  • El. paštu ir telefonu pirkėjui teikti informaciją apie prekes lietuvių bei anglų kalbomis.
  • Garantinio aptarnavimo atvejais el. paštu tarpininkauti vykdant komunikaciją tarp pirkėjo, pardavėjo bei PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (žiūrėti „Garantinio aptarnavimo sąlygos”).
  • El. paštu ir telefonu vykdyti kitų pirkėjo paklausimų sprendimą lietuvių bei anglų kalbomis.
  • Pateikti pirkėjų siuntų deklaracijas Lietuvos Respublikos muitinei ir apmokėti importo PVM (punktas galioja iš ne ES šalių į ES pristatomoms siuntoms).

UŽSAKYMŲ ATŠAUKIMO TAISYKLĖS:

  • Neapmokėti užsakymai nėra vykdomi ir papildomo prašymo jų atšaukti nereikia.
  • Apmokėtą užsakymą galima atšaukti tol, kol jis nėra perduotas kurjerių tarnyboms.
  • Apmokėti, kurjerių tarnyboms perduoti ir pristatymo procese esantys užsakymai yra neatšaukiami (siuntų pristatymo proceso metu kurjerių tarnybos siuntų grąžinimo paslaugos neteikia).