Visi mūsų siūlomi mobilūs telefonai yra visiškai nauji ir supakuoti pagal gamintojo standartą (pvz. Ulefone ir Doogee produkcijos dėžutės – užsandarintos plėvele, Umidigi – specialiais lipdukais).

Visi mūsų siūlomi mobilūs telefonai yra pritaikyti Europos rinkai – turi lietuvių, anglų, rusų, lenkų ir t.t. kalbas, palaiko Lietuvoje ir Europoje veikiančius mobilaus ryšio dažnius, į komplektaciją įeina EU tipo įkrovikliai.

Visoms mūsų siūlomoms elektronikos prekėms yra taikomas 24 mėnesių konsultacinis laikotarpis ir 180 dienų garantinis aptarnavimas nuo apmokėjimo datos.

Pirkėjas turi teisę į:

– į nemokamą įrenginio taisymą, jeigu jis turi pramoninį defektą.

Defektai nešalinami šiais atvejais:
– jei pirkėjas neturi pirkimą įrodančios sąskaitos-faktūros;
– jei pirkėjas neturi visos produkto komplektacijos (visų originalių priedų, aksesuarų, naudojimo instrukcijų bei produkto įpakavimo);
– jei prekei buvo padaryta žala dėl valstybės reguliuojamų elektros energijos ir telekomunikacijų tinklo standartų nesilaikymo, stichinių nelaimių, kompiuterinių virusų, pašalinių daiktų, vabzdžių, elektromagnetinių bangų, radiacijos ar korozinių medžiagų;
– jei pirkėjas nesilaikė prekės naudojimo instrukcijų, elementarių saugos priemonių ir saugaus naudojimo sąlygų;
– jei garantinė plomba yra pažeista ar yra darytas neleistinas produkto remontas ar ardymas;
– jei buvo naudojamas nestandartinis maitinimo šaltinis, priedai ar atsarginės dalys ir reikmenys, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudojimui su nurodytu produktu ir jei to pasekoje buvo padaryta žala produktui;
– jei prekėje buvo diegiama neoficiali, gamintojo nesertifikuota operacinės sistemos versija.

Papildomos sąlygos:
– pirkėjas, norintis pateikti pranešimą apie numanomą prekės pramoninį defektą, pirmiausia el. paštu (resolute.lietuva@gmail.com) privalo pateikti jam įteiktos sąskaitos-faktūros nuotrauką arba kopiją bei numanomo prekės pramoninio defekto aprašymą bei pasireiškimo aplinkybes;
– išmanaus telefono pardavimo atveju pirkėjui yra įteikiama popierinė sąskaita-faktūra su nurodytu prekės IMEI kodu, kurią pirkėjas privalo pateikti;
– paslaugų teikėjas neatsako už įrenginio saugomų duomenų defektus ar praradimus;
– Resolute.lt el. parduotuvė yra paslaugų teikėjas, užsiimantis prekių pardavimo bei garantinio aptarnavimo tarpininkavimu, konsultavimu, reklama;
– maksimalų 180 dienų garantinio aptarnavimo laikotarpį užtikrina mokėjimų įstaiga “Paypal”;
– pirkėjas yra įpareigotas išsiųsti prekę ir pateikti siuntos sekimo informaciją per 7 kalendorines dienas nuo momento, kai pirkėjui el. paštu yra pateikiamas grąžinimo adresas. Neišsiuntus siuntos minėtu laiku tolesnis garantinis aptarnavimas anuoliuojamas pagal “Paypal” mokėjimų tarpininko pirkėjo apsaugos politiką;
– plačiau apie “Paypal” pirkėjo apsaugos politiką skaitykite paspaudę čia;
– pirmenybė teikiama prekės keitimui arba remontui;
– garantinio aptarnavimo centrai, į kuriuos pirkėjas yra įpareigotas siųsti prekes, yra įsteigti Ispanijoje, Čekijoje bei Kinijoje;
– pirkėjas yra atsakingas už tekstinės, foto ir / ar video informacijos, kurioje užfiksuoti prekės trūkumai, perdavimą paslaugų teikėjui;
– pirkėjas yra atsakingas už prekės pristatymą garantinio aptarnavimo centrui arba pardavėjui ir už pašto išlaidų apmokėjimą;
– pirkėjui griežtai draudžiama klastoti prekės pramoninį defektą. Jei šią nuostatą pirkėjas pažeidžia, jis privalės atlyginti visus pardavėjo ir / arba garantinio aptarnavimo centro patirtus nuostolius.