Visiems mobiliems telefonams yra taikomas 24 mėnesių konsultacinis laikotarpis ir 180 dienų garantinis aptarnavimas nuo apmokėjimo datos.

Pirkėjas turi teisę į:

– į nemokamą įrenginio taisymą, jeigu jis turi pramoninį defektą.

Defektai nešalinami šiais atvejais:
– jei pirkėjas neturi pirkimą įrodančios sąskaitos arba apmokėjimo išrašo;
– jei prekei buvo padaryta žala dėl valstybės reguliuojamų elektros energijos ir telekomunikacijų tinklo standartų nesilaikymo, stichinių nelaimių, kompiuterinių virusų, pašalinių daiktų, vabzdžių, elektromagnetinių bangų, radiacijos, drėgmės ar korozinių medžiagų;
– jei pirkėjas nesilaikė prekės naudojimo instrukcijų, elementarių saugos priemonių ir saugaus naudojimo sąlygų;
– jei garantinė plomba yra pažeista ar yra darytas neleistinas produkto remontas ar ardymas;
– jei buvo naudojamas nestandartinis maitinimo šaltinis, priedai ar atsarginės dalys ir reikmenys, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudojimui su nurodytu produktu ir jei to pasekoje buvo padaryta žala produktui;
– jei prekėje buvo diegiama neoficiali, gamintojo nesertifikuota operacinės sistemos versija.

Papildomos sąlygos:
– paslaugų teikėjas neatsako už įrenginio saugomų duomenų defektus ar praradimus;
– garantiniam aptarnavimui suteikti pirkėjas privalo pateikti pilną produkto komplektaciją, įskaitant visus originalius priedus, aksesuarus, naudojimo instrukcijas bei produkto įpakavimą;
– Resolute.lt el. parduotuvė yra paslaugų teikėjas, užsiimantis prekių pardavimo tarpininkavimu, konsultavimu, reklama;
– pirmenybė teikiama prekės remontui arba keitimui;
– pirkėjo pageidavimu galima pinigų grąžinimo paslauga, kurios kaina yra devyni eurai;
– garantinio aptarnavimo centrai, į kuriuos pirkėjas yra įpareigotas siųsti prekes, yra įsteigti Ispanijoje, Čekijoje bei Kinijoje;
– pagal sutarimą Ulefone bei Doogee telefonus pirkėjas gali pateikti MTTC remonto centrui, tokiu atveju Resolute.lt padengs pirkėjo patirtas remonto išlaidas (galioja garantiniams procesams pradėtiesms 2021-01-04 ir vėliau);
– pirkėjas yra atsakingas už tekstinės, foto ir / ar video informacijos, kurioje užfiksuoti prekės trūkumai, perdavimą paslaugų teikėjui;
– pirkėjas yra atsakingas už prekės pristatymą garantinio aptarnavimo centrui arba pardavėjui ir už pašto išlaidų apmokėjimą;
– pirkėjas yra įpareigotas išsiųsti prekę ir pateikti siuntos sekimo informaciją per 7 kalendorines dienas nuo momento, kai pirkėjui el. paštu yra pateikiamas grąžinimo adresas. Neišsiuntus siuntos minėtu laiku tolesnis garantinis aptarnavimas anuoliuojamas pagal mūsų mokėjimų tarpininko pirkėjo apsaugos politiką;
– pirkėjui griežtai draudžiama klastoti prekės pramoninį defektą. Jei šią nuostatą pirkėjas pažeidžia, jis privalės atlyginti visus pardavėjo ir / arba garantinio aptarnavimo centro patirtus nuostolius.