Mūsų siūlomi išmanieji telefonai yra skriti visiškai nauji ir supakuoti pagal gamintojo standartą (pvz. Ulefone, Hotwav, Doogee produkcijos dėžutės – užsandarintos plėvele, Umidigi – specialiais lipdukais).
Mūsų siūlomi išmanieji telefonai turi lietuvių, anglų, rusų, lenkų ir t.t. kalbas, palaiko Lietuvoje ir Europoje veikiančius mobilaus ryšio dažnius.

GARANTINIO APTARNAVIMO SĄLYGOS

PIRKĖJAS TURI TEISĘ Į:

  • į nemokamą prekės keitimą arba remontą, jeigu ji turi pramoninį defektą.

DEFEKTAI NEŠALINAMI ŠIAIS ATVEJAIS:

  • jei pirkėjas neturi apmokėjimo dokumento (elektroninės sąskaitos-faktūros, el. bankininkystėje sugeneruoto apmokėjimo dokumento arba pinigų priėmimo SMS žinutės kopijos).
  • jei pirkėjas neturi visos prekės komplektacijos (visų originalių priedų, aksesuarų, naudojimo instrukcijų bei prekės įpakavimo);
  • jei prekei buvo padaryta žala dėl valstybės reguliuojamų elektros energijos ir telekomunikacijų tinklo standartų nesilaikymo, stichinių nelaimių, kompiuterinių virusų, skysčių, dulkių, pašalinių daiktų, vabzdžių, elektromagnetinių bangų, radiacijos ar korozinių medžiagų;
  • jei pirkėjas nesilaikė prekės naudojimo instrukcijų, elementarių saugos priemonių ir saugaus naudojimo sąlygų;
  • jei garantinė plomba yra pažeista ar yra darytas neleistinas produkto remontas ar ardymas;
    – jei buvo naudojamas nestandartinis maitinimo šaltinis, priedai ar atsarginės dalys ir reikmenys, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudojimui su nurodytu produktu ir jei to pasekoje buvo padaryta žala produktui;
  • jei prekėje buvo diegiama neoficiali, gamintojo nesertifikuota operacinės sistemos versija.

PAPILDOMOS SĄLYGOS:

  • Resolute.lt yra paslaugų teikėjas, įsteigtas Vilniuje, Lietuvoje, ind. veikl. paž. nr. – 663263, užsiimantis prekių užsakymo, pristatymo bei garantinio aptarnavimo tarpininkavimu, klientų aptarnavimu lietuvių ir anglų kalbomis, prekių reklama Lietuvos rinkoje;
  • Paslaugų teikėjo siūlomų prekių garantinio aptarnavimo centrai yra įsteigti Europos Sąjungoje bei Kinijoje. Pardavėjas garantinio centro duomenis nurodo PayPal sistemoje atidarytoje garantinio aptarnavimo byloje priklausomai nuo numanomo pramoninio defekto;
  • Paslaugų teikėjo siūlomų prekių pardavėjai yra įsteigti Kinijoje;
  • Paslaugų teikėjo siūlomoms prekėms maksimalų 180 dienų garantinio aptarnavimo laikotarpį pardavėją įpareigoja suteikti ir komunikaciją tarp paslaugų teikėjo ir pardavėjo užtikrina mūsų partneris PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (toliau: Paypal), įsteigtas Liuksemburge, įmonės kodas – LU 220 97880;
  • Pirkėjas, norintis pateikti pranešimą apie numanomą prekės pramoninį defektą, pirmiausia paslaugų teikėjui el. paštu (info@resolute.lt) privalo pateikti apmokėjimo įrodymo (sąskaitos-faktūros, pinigų priėmimo kvito arba el. bankininkystėje sugeneruoto apmokėjimo dokumento) nuotrauką arba kopiją bei numanomo prekės pramoninio defekto aprašymą bei pasireiškimo aplinkybes;
  • Tais atvejais, kai pirkėjui yra atliktas pinigų grąžinimas arba prekės keitimas, o pirkėjo į garantinį centrą išsiųsta siunta pasimeta, pirkėjas, remiantis paslaugų teikėjo įvykdytu žalos atlyginimo faktu, atsisako siuntos vežėjo kompensacijos ir sutinka, jog siuntos vežėjas prarastos siuntos žalą atlygintų paslaugų teikėjui;
  • Paslaugų teikėjas ir pardavėjas neatsako už įrenginio saugomų duomenų defektus ar praradimus;
  • Pirkėjas, sutikęs išsiųsti prekę pagal atidarytą PayPal garantinio aptarnavimo bylą, yra įpareigotas išsiųsti prekę ir paslaugų teikėjui pateikti siuntos sekimo informaciją per 7 kalendorines dienas nuo momento, kai pirkėjui el. paštu yra pateikiamas grąžinimo adresas. Neišsiuntus siuntos minėtu laiku tolesnis garantinis aptarnavimas anuoliuojamas pagal Paypal pirkėjo apsaugos politiką;
  • Plačiau apie Paypal pirkėjo apsaugos politiką skaitykite paspaudę čia;
  • Pirkėjas, instruktuotas išsiųsti prekę be PayPal garantinio aptarnavimo bylos, yra įpareigotas išsiųsti prekę ir paslaugų teikėjui pateikti siuntos sekimo informaciją per 14 kalendorinių dienų nuo momento, kai pirkėjui el. paštu yra pateikiamas grąžinimo adresas. Neišsiuntus siuntos minėtu laiku pirkėjas privalo kreiptis į paslaugų teikėją dėl naujos garantinio aptarnavimo bylos atidarymo;
  • Apžiūros metu nustačius pramoninį prekės defektą, prekė yra remontuojama, o jei remontas negalimas, prekė yra keičiama;
  • Pirkėjas yra atsakingas už prekės pristatymą garantinio aptarnavimo centrui ir už siuntimo išlaidų apmokėjimą;
  • Pirkėjas yra atsakingas už tekstinės, foto ir / ar video informacijos, kurioje užfiksuoti prekės trūkumai, perdavimą paslaugų teikėjui;
  • Pirkėjui griežtai draudžiama klastoti prekės pramoninį defektą. Jei šią nuostatą pirkėjas pažeidžia, jis privalės atlyginti visus paslaugų teikėjo ir / arba garantinio aptarnavimo centro patirtus nuostolius.