Visi mūsų siūlomi mobilūs telefonai yra visiškai nauji ir supakuoti pagal gamintojo standartą (pvz. Ulefone ir Doogee produkcijos dėžutės – užsandarintos plėvele, Umidigi – specialiais lipdukais).

Visi mūsų siūlomi mobilūs telefonai yra pritaikyti pasaulinei rinkai – turi lietuvių, anglų, rusų, lenkų ir t.t. kalbas, palaiko Lietuvoje ir Europoje veikiančius mobilaus ryšio dažnius.

Visoms mūsų siūlomoms elektronikos prekėms yra taikomas 24 mėnesių konsultacinis laikotarpis ir 180 dienų garantinis aptarnavimas nuo apmokėjimo datos.

Pirkėjas turi teisę į:

– į nemokamą įrenginio taisymą, jeigu jis turi pramoninį defektą.

Defektai nešalinami šiais atvejais:
– jei pirkėjas neturi pirkimą įrodančios sąskaitos-faktūros arba pinigų priėmimo kvito;
– jei pirkėjas neturi visos produkto komplektacijos (visų originalių priedų, aksesuarų, naudojimo instrukcijų bei produkto įpakavimo);
– jei prekei buvo padaryta žala dėl valstybės reguliuojamų elektros energijos ir telekomunikacijų tinklo standartų nesilaikymo, stichinių nelaimių, kompiuterinių virusų, pašalinių daiktų, vabzdžių, elektromagnetinių bangų, radiacijos ar korozinių medžiagų;
– jei pirkėjas nesilaikė prekės naudojimo instrukcijų, elementarių saugos priemonių ir saugaus naudojimo sąlygų;
– jei garantinė plomba yra pažeista ar yra darytas neleistinas produkto remontas ar ardymas;
– jei buvo naudojamas nestandartinis maitinimo šaltinis, priedai ar atsarginės dalys ir reikmenys, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudojimui su nurodytu produktu ir jei to pasekoje buvo padaryta žala produktui;
– jei prekėje buvo diegiama neoficiali, gamintojo nesertifikuota operacinės sistemos versija.

Papildomos sąlygos:
– pirkėjas, norintis pateikti pranešimą apie numanomą prekės pramoninį defektą, pirmiausia el. paštu (resolute.lietuva@gmail.com) privalo pateikti jam įteiktos sąskaitos-faktūros nuotrauką arba kopiją bei numanomo prekės pramoninio defekto aprašymą bei pasireiškimo aplinkybes;
– išmanaus telefono pardavimo atveju pirkėjui yra įteikiama popierinė sąskaita-faktūra su nurodytu prekės IMEI kodu, kurią pirkėjas privalo pateikti;
– paslaugų teikėjas neatsako už įrenginio saugomų duomenų defektus ar praradimus;
– Resolute.lt el. parduotuvė yra paslaugų teikėjas, užsiimantis prekių pardavimo bei garantinio aptarnavimo tarpininkavimu, konsultavimu, reklama;
– maksimalų 180 dienų garantinio aptarnavimo laikotarpį užtikrina mokėjimų įstaiga “Paypal”;
– pirkėjas yra įpareigotas išsiųsti prekę ir pateikti siuntos sekimo informaciją per 7 kalendorines dienas nuo momento, kai pirkėjui el. paštu yra pateikiamas grąžinimo adresas. Neišsiuntus siuntos minėtu laiku tolesnis garantinis aptarnavimas anuoliuojamas pagal “Paypal” mokėjimų tarpininko pirkėjo apsaugos politiką;
– plačiau apie “Paypal” pirkėjo apsaugos politiką skaitykite paspaudę čia;
– pirmenybė teikiama prekės keitimui arba remontui;
– garantinio aptarnavimo centrai, į kuriuos pirkėjas yra įpareigotas siųsti prekes, yra įsteigti Belgijoje bei Kinijoje;
– pirkėjas yra atsakingas už tekstinės, foto ir / ar video informacijos, kurioje užfiksuoti prekės trūkumai, perdavimą paslaugų teikėjui;
– pirkėjas yra atsakingas už prekės pristatymą garantinio aptarnavimo centrui arba pardavėjui ir už pašto išlaidų apmokėjimą;
– pirkėjui griežtai draudžiama klastoti prekės pramoninį defektą. Jei šią nuostatą pirkėjas pažeidžia, jis privalės atlyginti visus pardavėjo ir / arba garantinio aptarnavimo centro patirtus nuostolius.