Visi mūsų siūlomi mobilūs telefonai yra visiškai nauji ir supakuoti pagal gamintojo standartą (pvz. Ulefone, Doogee ir Cubot produkcijos dėžutės – užsandarintos plėvele, Umidigi – specialiais lipdukais).

Visi mūsų siūlomi mobilūs telefonai yra pritaikyti pasaulinei rinkai – turi lietuvių, anglų, rusų, lenkų ir t.t. kalbas, palaiko Lietuvoje ir Europoje veikiančius mobilaus ryšio dažnius.

Visoms mūsų siūlomoms elektronikos prekėms yra taikomas 24 mėnesių konsultacinis laikotarpis ir 180 dienų garantinis aptarnavimas nuo apmokėjimo datos.

Pirkėjas turi teisę į:

– į nemokamą prekės keitimą arba remontą, jeigu ji turi pramoninį defektą.

Defektai nešalinami šiais atvejais:
– jei pirkėjas neturi pirkimą įrodančios sąskaitos-faktūros arba pinigų priėmimo kvito;
– jei pirkėjas neturi visos prekės komplektacijos (visų originalių priedų, aksesuarų, naudojimo instrukcijų bei prekės įpakavimo);
– jei prekei buvo padaryta žala dėl valstybės reguliuojamų elektros energijos ir telekomunikacijų tinklo standartų nesilaikymo, stichinių nelaimių, kompiuterinių virusų, pašalinių daiktų, vabzdžių, elektromagnetinių bangų, radiacijos ar korozinių medžiagų;
– jei pirkėjas nesilaikė prekės naudojimo instrukcijų, elementarių saugos priemonių ir saugaus naudojimo sąlygų;
– jei garantinė plomba yra pažeista ar yra darytas neleistinas produkto remontas ar ardymas;
– jei buvo naudojamas nestandartinis maitinimo šaltinis, priedai ar atsarginės dalys ir reikmenys, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudojimui su nurodytu produktu ir jei to pasekoje buvo padaryta žala produktui;
– jei prekėje buvo diegiama neoficiali, gamintojo nesertifikuota operacinės sistemos versija.

Papildomos sąlygos:
– pirkėjas, norintis pateikti pranešimą apie numanomą prekės pramoninį defektą, pirmiausia el. paštu (resolute.lietuva@gmail.com) privalo pateikti jam įteikto apmokėjimo įrodymo (sąskaitos-faktūros, kvito arba bankinio išrašo) nuotrauką arba kopiją bei numanomo prekės pramoninio defekto aprašymą bei pasireiškimo aplinkybes;
– išmaniems telefonams garantinis aptarnavimas suteikiamas pagal išmaniųjų telefonų IMEI informaciją, todėl pirkėjas privalo pateikti IMEI-1 kodą turinčios popierinės sąskaitos-faktūros ar pinigų priėmimo kvito kopiją arba nuotrauką;
– paslaugų teikėjas neatsako už įrenginio saugomų duomenų defektus ar praradimus;
– Resolute.lt el. parduotuvė yra paslaugų teikėjas, užsiimantis prekių pardavimo bei garantinio aptarnavimo tarpininkavimu, konsultavimu, reklama;
– maksimalų 180 dienų garantinio aptarnavimo laikotarpį užtikrina mūsų partneris PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
– pirkėjas yra įpareigotas išsiųsti prekę ir pateikti siuntos sekimo informaciją per 7 kalendorines dienas nuo momento, kai pirkėjui el. paštu yra pateikiamas grąžinimo adresas. Neišsiuntus siuntos minėtu laiku tolesnis garantinis aptarnavimas anuoliuojamas pagal Paypal pirkėjo apsaugos politiką;
– plačiau apie Paypal pirkėjo apsaugos politiką skaitykite paspaudę čia;
– pirmenybė teikiama prekės keitimui arba remontui;
– garantinio aptarnavimo centrai, į kuriuos pirkėjas yra įpareigotas siųsti prekes, yra įsteigti Europos Sąjungoje bei Kinijoje;
– pirkėjas yra atsakingas už tekstinės, foto ir / ar video informacijos, kurioje užfiksuoti prekės trūkumai, perdavimą paslaugų teikėjui;
– pirkėjas yra atsakingas už prekės pristatymą garantinio aptarnavimo centrui arba pardavėjui ir už pašto išlaidų apmokėjimą;
– pirkėjui griežtai draudžiama klastoti prekės pramoninį defektą. Jei šią nuostatą pirkėjas pažeidžia, jis privalės atlyginti visus pardavėjo ir / arba garantinio aptarnavimo centro patirtus nuostolius.