Visiems mobiliems telefonams yra taikomas 24 mėnesių garantinis aptarnavimas nuo apmokėjimo datos.

Pirkėjas turi teisę į:

– į nemokamą įrenginio taisymą, jeigu jis turi pramoninį defektą.

Defektai nešalinami šiais atvejais:
– jei pirkėjas neturi pirkimą įrodančios sąskaitos arba apmokėjimo išrašo;
– jei produktui buvo padaryta žala dėl valstybės reguliuojamų elektros energijos ir telekomunikacijų tinklo standartų nesilaikymo, stichinių nelaimių, kompiuterinių virusų, pašalinių daiktų, vabzdžių, elektromagnetinių bangų, radiacijos, drėgmės ar korozinių medžiagų;
– jei pirkėjas nesilaikė produkto naudojimo instrukcijų, elementarių saugos priemonių ir saugaus naudojimo sąlygų;
– jei garantinė plomba yra pažeista ar yra darytas neleistinas produkto remontas ar ardymas;
– jei buvo naudojamas nestandartinis maitinimo šaltinis, priedai ar atsarginės dalys ir reikmenys, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudojimui su nurodytu produktu ir jei to pasekoje buvo padaryta žala produktui;
– jei produkte buvo diegiama neoficiali, gamintojo nesertifikuota operacinės sistemos versija.

Papildomos sąlygos:
– pardavėjas neatsako už įrenginio saugomų duomenų defektus ar praradimus;
– visais atvejais primenybė teikiama įrenginio remontui arba pinigų grąžinimui, ne įrenginio pakeitimui;
– garantiniam aptarnavimui suteikti pirkėjas privalo pateikti pilną produkto komplektaciją, įskaitant visus originalius priedus, aksesuarus, naudojimo instrukcijas bei produkto įpakavimą;
– pirkėjas yra atsakingas už prekės pristatymą garantinio aptarnavimo centrui arba pardavėjui ir už pašto išlaidų apmokėjimą;
– pirkėjui griežtai draudžiama klastoti prekės pramoninį defektą. Jei šią nuostatą pirkėjas pažeidžia, jis privalės atlyginti visus pardavėjo ir / arba garantinio aptarnavimo centro patirtus nuostolius.