PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS
APMOKĖJIMO BŪDAI:
- Internetinis apmokėjimas banko kortele (užsakymą formuojant internetu).
- Bankinis apmokėjimas / Perlas terminaluose / Maxima kasose / Išsimokėtinai (užsakymą formuojant internetu).
- Grynais pinigais (atsiimant gyvai Vilniuje – kreiptis +37062296802).
- Bankiniu pavedimu įmonėms su sąskaita faktūra apmokėjimui (kreiptis resolute.lietuva@gmail.com).
PRISTATYMO SĄLYGOS „2 D.D. PRISTATYMO PREKĖS“ KATEGORIJOS PREKĖMS:
PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS LIETUVOJE:
- Užsakymo pristatymo mokestis: 1,99 € – 4,99 €.
- Siuntos paruošiamos per 1 darbo dieną ir pristatomos per 2 darbo dienas.
- Siuntos pristatomos per DPD arba Itella Smarpost kurjerių tarnybas.
- Siuntos yra registruotos, tai reiškia, jog gausite siuntos sekimo numerį (el. paštu), pagal kurį galėsite sekti siuntos pristatymo eigą.
- Galimybė atsiimti gyvai Vilniuje (kreiptis +37062296802 arba resolute.lietuva@gmail.com).
PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS EUROPOS SĄJUNGOJE, JUNGTINĖJE KARALYSTĖJE IR NORVEGIJOJE:
- Užsakymo pristatymo mokestis: 9,99 €.
- Siuntos paruošiamos per 1-2 darbo dienas ir pristatomos pagal siuntų tarnybų numatytą pristatymo laiką (3-7 d.d.).
- Siuntos pristatomos per DPD arba Itella Smarpost kurjerių tarnybas.
- Siuntos yra registruotos, tai reiškia, jog gausite siuntos sekimo numerį (el. paštu), pagal kurį galėsite sekti siuntos pristatymo eigą.
- Pristatymo šalių sąrašas: Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Italija, Ispanija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Prancūzija, Portugalija, Rumunija, Vokietija, Vengrija, Slovakija, Suomija, Švedija.
- Užsakant prekes į Jungtinę Karalystę ir Norvegiją gali būti taikomi siuntos importo mokesčiai, už kuriuos atsako pirkėjas.
PRISTATYMO SĄLYGOS „4-5 D.D. PRISTATYMO PREKĖS”, „5-7 D.D. PRISTATYMAS” IR „7-9 D.D. PRISTATYMAS” PAMINĖJIMĄ APRAŠYMO VIRŠUJE TURINČIOMS PREKĖMS:
- Užsakymo pristatymo mokestis: 1,99 € – 4,99 €.
- Siuntos siuntos paruošiamos per 1-2 darbo dienas ir pristatomos per prekių aprašymo viršuje nurodytą pristatymo laiką.
- Siuntos pristatomos per DPD, Itella Smartpost, Venipak arba DHL kurjerių tarnybas.
- Jei siunta siunčiama per DHL, o siuntos gavėjo adresas patenka į DHL atokių vietovių sąrašą, gali būti parinktas kombinuotas siuntimo būdas: 4-5 darbo dienų DHL pristatymas iki paslaugų teikėjo ofiso ir 2 darbo dienų DPD pristatymas pirkėjui (6-7 d.d. bendrai)).
- Siuntos yra registruotos, tai reiškia, jog gausite siuntos sekimo numerį (el. paštu), pagal kurį galėsite sekti siuntos pristatymo eigą.
- Pristatymo šalių sąrašas: Lietuva, Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Italija, Ispanija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Prancūzija, Portugalija, Rumunija, Vokietija, Vengrija, Slovakija, Suomija, Švedija.
- Galimybė atsiimti gyvai Vilniuje (kreiptis +37062296802 arba resolute.lietuva@gmail.com).
PRISTATYMO SĄLYGOS „STANDARTINIS PRISTATYMAS” PAMINĖJIMĄ APRAŠYMO VIRŠUJE TURINČIOMS PREKĖMS:
- Užsakymo pristatymo mokestis: 1,99 €.
- Siuntos paruošiamos per 1-4 darbo dienas ir pristatomos per 14-21 kalendorinę dieną.
- Siuntos pristatomos per Omniva kurjerių tarnybą arba Lietuvos paštą.
- Siuntos yra registruotos, tai reiškia, jog gausite siuntos sekimo numerį (el. paštu), pagal kurį galėsite sekti prekės pristatymo eigą.
- Siuntos praradimo atveju pinigų grąžinimo bylą per mokėjimų partnerį turime galimybę atidaryti jeigu antrasis siuntos sekimo statusas nėra atsiradęs praėjus 7 kalendorinėms dienoms po pasibaigusio 21 kalendorinių dienų pristatymo laikotarpio.
- Pristatymo šalių sąrašas: Lietuva, Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Italija, Ispanija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Prancūzija, Portugalija, Rumunija, Vokietija, Vengrija, Slovakija, Suomija, Švedija.
- Galimybė atsiimti gyvai Vilniuje (kreiptis +37062296802 arba resolute.lietuva@gmail.com).
PASLAUGŲ TEIKĖJO PAREIGOS:
- Resolute.lt yra paslaugų teikėjas, įsteigtas Vilniuje, Lietuvoje, ind. veikl. paž. nr. – 663263, užsiimantis prekių užsakymo, pristatymo ir garantinio aptarnavimo tarpininkavimu, prekių importo procedūromis, klientų aptarnavimu lietuvių ir anglų kalbomis, prekių reklama Lietuvos rinkoje.
- Paslaugų teikėjo užsakomų prekių pardavėjai yra įsteigti Kinijoje.
Paslaugų teikėjo įsipareigojimai pirkėjui:
- Pateikti iš pardavėjo galimų užsakyti prekių katalogą, įskaitant prekių kainas, aprašymus lietuvių kalba bei vizualicijas.
- Įvairiais būdais (žiūrėti aukščiau – „Apmokėjimo būdai”) surinkti apmokėjimus už prekes bei jų pristatymą iš pirkėjo ir perduoti šiuos apmokėjimus pardavėjui.
- Iš pardavėjo užsakyti pirkėjo pasirinktas prekes ir prekių pristatymo paslaugas.
- El. paštu ir telefonu pirkėjui teikti informaciją apie prekes lietuvių bei anglų kalbomis.
- Garantinio aptarnavimo atvejais el. paštu tarpininkauti vykdant komunikaciją tarp pirkėjo, pardavėjo bei PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (žiūrėti „Garantinio aptarnavimo sąlygos”).
- El. paštu ir telefonu vykdyti kitų pirkėjo paklausimų sprendimą lietuvių bei anglų kalbomis.
- Pateikti pirkėjų siuntų deklaracijas Lietuvos Respublikos muitinei ir apmokėti importo PVM (punktas galioja iš ne ES šalių į ES pristatomoms siuntoms).
UŽSAKYMŲ ATŠAUKIMO TAISYKLĖS:
- Neapmokėti užsakymai nėra vykdomi ir papildomo prašymo jų atšaukti nereikia.
- Apmokėtą užsakymą galima atšaukti tol, kol jis nėra perduotas kurjerių tarnyboms.
- Apmokėti, kurjerių tarnyboms perduoti ir pristatymo procese esantys užsakymai yra neatšaukiami (siuntų pristatymo proceso metu kurjerių tarnybos siuntų grąžinimo paslaugos neteikia).